შეფასების სქემა

შეფასების ცხრილი



კრიტერიუმი
1–3 ქულა
4–5 ქულა
6–7 ქულა
8–10 ქულა
სიტუაციური ამოცანის შეფასება, პრობლემის გადაჭრა
ვერ პოულობს პრობლემის  გადაჭრის გზას, ან შეთავაზებული პასუხიდან ირჩევს არასწორს
იწყებს პრობლემის გადაჭრის გზებზე საუბარს, მაგრამ ვერ ასაბუთებს

ირჩევს პრობლემის გსაჭრის გზას, მიყვება მას, მაგრამ ხარვეზებით

პოულობს პრობლემის გადაჭრის ოპტიმალურ გზას და ასაბუთებს მას

საკუთარი აზრისგამოთქმა/ მსჯელობა და გამყარებულია ფაქტებით
ვერ გამოთქვამს საკუთარ აზრს
მოსაზრება ზოგჯერ მოკლებულია ლოგიკას და არ არის გამყარებული ფაქტებით
საკუთარი აზრის გამოთქმისას გამოყენებული აქვს სადავო ფაქტები
საკუთარ აზრს გამოთქვამს ლოგიკურად და გამყარებულია ფაქტებით
ჩართულობა

გაკვეთილში არ ერთვება

იშვიათად ერთვება

ჩართულია, მაგრამ უჭირს გაგება

იგებს ადვილად,
მოყავს დამაჯერებელი არგუმენტები დაასაბუთებს აზრს
დისკუსია
არ მონაწილეობს
ხანდახან მონაწილეობს
აყალიბებს აზრს აგროვებს ინფორმაციას
მსჯელობს ამომწურავად, ლიდერობს

No comments:

Post a Comment